ForumArabisch.nu | مـعـهــد الـعـربـيـة الآن

Deze ruimte is bedoeld voor vragen en antwoorden over huiswerk en behandelde stof van studenten net zoals docent.
Andere zaken kunt u in het gastenboek schrijven.
Het vorige gastenboek kunt u hier vinden.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Avatar
Lost password?
Advanced Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
UTRECHT 2de jaars; Les 5, augustus-03
05/08/2011
18:13
Avatar
Ahlam
Member
Members
Forum Posts: 24
Member Since:
30/09/2010
sp_UserOfflineSmall Offline

Les 5; 03-08-2011

Behandeld
- Theorie hoofdstuk 9.1.4.
- Theorie hoofdstuk 9.1.5; punt 2 let op er is WEL een verschil in betekenis van “sa” en “sawfa”.
- Theorie hoofdstuk 9.1.6.
- Theorie hoofdstuk 9.1.7; “Sawfa” niet gebruiken.
- Zinnen blz 70 & 71; om de beurt ieder een zin opgelezen.

Huiswerk
- Lezen tekst blz 75-76; Volgende les gaan we dit gezamenlijk lezen.
- Maken oefeningen 1 t/m 6 van Les 9

Huiswerk, als je tijd over hebt (advies docent)
- Vertaal oefening 1 t/m 6 van Les 9
- Werkwoordvervoegingen herschrijven v.t. & t.t. naast elkaar.

Volgende les woensdag 10 augustus.

Tot dan,
Ahlam

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Forum Timezone: Europe/Amsterdam
Most Users Ever Online: 229
Currently Online:
Guest(s) 18
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Leonie Wulftange: 82
Ischa87: 70
David: 69
Loes Akay: 66
donnapiet: 61
Ramon Van Romeen: 45
Member Stats:
Guest Posters: 10
Members: 220
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 2
Forums: 8
Topics: 1620
Posts: 1890
Newest Members:
Eric Beckers, Dries Bouchayou, Hagar Boers, Esmeralda Doppenberg, Afke Schaart, Pelin Olgun
Administrators: Khaled: 35, marcel: 4
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites

Comments off

Comments are closed.