ForumArabisch.nu | مـعـهــد الـعـربـيـة الآن

Deze ruimte is bedoeld voor vragen en antwoorden over huiswerk en behandelde stof van studenten net zoals docent.
Andere zaken kunt u in het gastenboek schrijven.
Het vorige gastenboek kunt u hier vinden.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Avatar
Lost password?
Advanced Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
Amersfoort 2e jaar 7 april 2020
07/04/2020
10:16
Avatar
Ramon Van Romeen
Member
Members
Forum Posts: 45
Member Since:
05/10/2019
sp_UserOfflineSmall Offline

Beste lesgenoten,

allereerst hoop ik dat jullie nog gezond zijn, of desnoods wéér gezond.

Onze lessen zijn door corona abrupt afgebroken, zonder afscheid of afspraken over een eventueel vervolg.
Machteld en ik hebben daarover zitten denken en de volgende ideeën daarover (gesteld dat jullie ook nog door willen met Arabisch):
1. als de coronamaatregelen redelijk snel worden opgeheven, zouden we vanaf half of eind juni een zomercursus kunnen vragen aan Khaled. Die zou gehouden kunnen worden bij Machteld in Utrecht (Grifthoek 157, 3514JK, met de goedkoopste parkeergarage van Utrecht naast het gebouw, en gemakkelijk bereikbaar met de bus voor de openbaar-vervoer-gebruikers). We moeten dan wel weten of Khaled, dit überhaupt wil doen en of het betaalbaar is.
2. als de coronamaatregelen langer aanhouden, dan zouden we vanaf half september weer kunnen beginnen. Wij denken dat er dan niet genoeg deelnemers zijn om het via de Volksuniversiteit te doen. Maar ook deze cursus zou dan bij Machteld kunnen, en we zouden met Khaled kunnen overleggen of het voor hem haalbaar is om eens in de 2 weken 3 uur les te geven. We hebben dan geen andere kosten dan les- en reisgeld voor Khaled, en voor 3 uur is het voor hem misschien wel haalbaar.

Misschien hebben jullie andere ideeën of willen jullie helemaal niet door, dat kan ook. Als we jullie mailadressen hebben, kunnen we dat via de mail verder bespreken i.p.v. via deze site. Mijn mailadres is: r.van.maarle@ziggo.nl, mijn tel.nr 030-2522454 of 013-5050930.
Hartelijke groet, en blijf ajb gezond, Roswitha van Maarle

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Forum Timezone: Europe/Amsterdam
Most Users Ever Online: 210
Currently Online:
Guest(s) 7
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Leonie Wulftange: 82
Ischa87: 70
David: 69
Loes Akay: 66
donnapiet: 61
Ramon Van Romeen: 45
Member Stats:
Guest Posters: 10
Members: 219
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 2
Forums: 8
Topics: 1613
Posts: 1882
Newest Members:
Dries Bouchayou, Hagar Boers, Esmeralda Doppenberg, Afke Schaart, Pelin Olgun, Sharon Nieman
Administrators: Khaled: 35, marcel: 4
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites

Comments off

Comments are closed.