ForumArabisch.nu | مـعـهــد الـعـربـيـة الآن

Deze ruimte is bedoeld voor vragen en antwoorden over huiswerk en behandelde stof van studenten net zoals docent.
Andere zaken kunt u in het gastenboek schrijven.
Het vorige gastenboek kunt u hier vinden.

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Avatar
Lost password?
Advanced Search
Forum Scope


Match



Forum Options



Minimum search word length is 3 characters - maximum search word length is 84 characters
sp_Feed Topic RSSsp_TopicIcon
Utrecht Intensief - huiswerk voor 22 aug 2012
16/08/2012
22:21
Avatar
hdebruin
Member
Members
Forum Posts: 15
Member Since:
28/09/2011
sp_UserOfflineSmall Offline

الطلاب مساء الخير
In de les van 15 aug waren afwezig Maria en Fadoua - de rest was aanwezig. Volgende week 22 aug start de les om 16.15 uur (!!!) we doen dan vier uur dus met kwartier pauze erin zijn we om 20.30 uur klaar. Het huiswerk is dit keer maar 1 ding en dat is alle werkwoorden die we ooit gehad hebben plus de nieuwe van hoofdstuk 9 (Khaled zei 27 stuks) van de verleden tijd in de tegenwoordige tijd zetten. Samir heeft hiervoor een mooie template rondgestuurd, dus per ww 13 rijtjes (van ik tot en met zij). De theorie hiervoor heb ik vanavond gemaild in de vorm van een foto van het bord. De moeilijkheidsgraad zit hem in de tegenwoordige tijd (t.t.) van werkwoorden die in de v.t. bestaan uit R1+a+R2+a+R3+a, er zijn dan 3 mogelijkheden (zie mijn foto). LET OP: graag de hulptekens in ANDERE KLEUR (dus rood ofzo).

Verder heb ik oef 6 blz 146 (voorzetsels) gecorigeerd naar Khaled gestuurd, ik wacht op zijn correctie en zal het dan naar een ieder mailen.
Dus komende woensdag geen ZZZ, conversatie, verpakkingen, dictee - alleen de werkwoorden maken (en das een grove klus in 1 week tijd).

Petra weet nog niet of ze er volg week is - haar bruiloft is op vrijdag 24 augustus!

Tot volg week en goed weekend alvast,
Heidi

  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites
Forum Timezone: Europe/Amsterdam
Most Users Ever Online: 210
Currently Online:
Guest(s) 13
Currently Browsing this Page:
1 Guest(s)
Top Posters:
Leonie Wulftange: 82
Ischa87: 70
David: 69
Loes Akay: 66
donnapiet: 61
Ramon Van Romeen: 45
Member Stats:
Guest Posters: 10
Members: 219
Moderators: 0
Admins: 2
Forum Stats:
Groups: 2
Forums: 8
Topics: 1613
Posts: 1882
Newest Members:
Dries Bouchayou, Hagar Boers, Esmeralda Doppenberg, Afke Schaart, Pelin Olgun, Sharon Nieman
Administrators: Khaled: 35, marcel: 4
  • Facebook
  • Twitter
  • Google Bookmarks
  • email
  • NuJIJ
  • RSS
  • PDF
  • Print
  • LinkedIn
  • Add to favorites

Comments off

Comments are closed.